Pravidlá 2012

Rôzne témy...

Moderators: dudo88, vladop, pico, rado1234

Postby igas » Sun Mar 18, 2012 7:58 pm

POkiaľ sa jedná o kategóriu 2WD, tak to ma veľmi netrápi. Tam je skôr problém ako preniesť aj výkon 26ccm motora na poháňanú nápravu bez toho, aby pri prudkom pridaní plynu neustrelil zadok. Takže kto chce častejšie vyťahovať Baju z pod plota, nech si tam dá aj 62ccm...

V kategórii 4WD je to asi treba nejako ohraničiť. (potom už aj pre 2WD napriek vyššie uvedenému vyjadreniu)... animatedwink.gif
Aby nebolo limitované upravovanie motora predlžovaním ojnice, tak to ohraničiť len kubatúrou. Môj názor horná hranica 28,9 ccm.
Čiže možná klasika vŕtanie valca 35mm, resp +1mm ojnica, alebo 34mm + 2mm ojnica, alebo 36mm vŕtanie bez úrav ojnice a iné varianty... bye1.gif
User avatar
igas
Člen teamu HCracing
Člen teamu HCracing
 
Posts: 1593
Joined: Fri May 02, 2008 11:00 pm
Location: Neosolium, BBSK

Postby Miňo » Sun Mar 18, 2012 8:11 pm

ja si myslim ze kludne vyhodme kubaturu z pravidiel 4WD, kto to prepali, bude viac behat po poli ako po trati, ten vykon treba aj zvladnut bleh.gif
User avatar
Miňo
Člen teamu HCracing
Člen teamu HCracing
 
Posts: 700
Joined: Sat Jul 24, 2010 11:00 pm

Postby pico » Sun Mar 18, 2012 8:17 pm

nech si daju kludne 30.5cc
1. treba to ukocirovat
2. musia to vydrzat poloosy
User avatar
pico
Administrátor
Administrátor
 
Posts: 1892
Joined: Wed May 07, 2008 11:00 pm
Location: Ludwigsburg (Bratislava, Nitra) a inde ;)

Postby vladop » Sun Mar 18, 2012 8:21 pm

Mne to zasa vychádza tak že by som to nepovolil práve preto že bude problém to ukočírovať pre poniektorých a budú vznikať zbytočné kolízie a škody na autách... druhá vec či to vydržia poloosy ako píše pico....
User avatar
vladop
Administrátor
Administrátor
 
Posts: 3560
Joined: Fri Jan 25, 2008 12:00 am
Location: Banská Bystrica

Postby MiroZV » Sun Mar 18, 2012 8:53 pm

mne 27cc staci ale ten kto chce nech si da ale nechem zapocut ze mne to nevydava na 30min cez leto na finale, tak isto na hodinovku ja musim 2krta tankovat
User avatar
MiroZV
Člen teamu HCracing
Člen teamu HCracing
 
Posts: 476
Joined: Tue Jan 06, 2009 12:00 am
Location: predmestie BB

Postby igas » Sun Mar 18, 2012 9:10 pm

Takže, aby sme aj k niečomu dospeli (zmena či nie...) Tak sa presne vyjadrite aký limit obsahu motora je podľa vás hraničný...
Ja zostávam na 27ccm - mne stačí...
MiroZV sa vyjadril takisto...

... ostatní píšte... vertag.gif
User avatar
igas
Člen teamu HCracing
Člen teamu HCracing
 
Posts: 1593
Joined: Fri May 02, 2008 11:00 pm
Location: Neosolium, BBSK

Postby Miňo » Sun Mar 18, 2012 10:53 pm

suhlas max 27ccm
User avatar
Miňo
Člen teamu HCracing
Člen teamu HCracing
 
Posts: 700
Joined: Sat Jul 24, 2010 11:00 pm

Postby vladop » Mon Mar 19, 2012 7:28 pm

Nikto iný sa nechce vyjadriť k veci??? Nerád by som bol aby potom niekto šomral že chcel niečo iné a nemohol sa vyjadriť.....
User avatar
vladop
Administrátor
Administrátor
 
Posts: 3560
Joined: Fri Jan 25, 2008 12:00 am
Location: Banská Bystrica

Postby igorzv » Mon Mar 19, 2012 7:58 pm

suhlasim max 27ccm
User avatar
igorzv
Člen teamu HCracing
Člen teamu HCracing
 
Posts: 245
Joined: Fri Jun 11, 2010 11:00 pm
Location: predmestie Pazravej

Postby dudo88 » Mon Mar 19, 2012 7:58 pm

Vyjadrujem sa 27ccm max bye1.gif
User avatar
dudo88
Člen teamu HCracing
Člen teamu HCracing
 
Posts: 2157
Joined: Sat Oct 10, 2009 11:00 pm
Location: Banska Bystrica

Postby pico » Mon Mar 19, 2012 8:00 pm

LONG ROD Engine animatedwink.gif
User avatar
pico
Administrátor
Administrátor
 
Posts: 1892
Joined: Wed May 07, 2008 11:00 pm
Location: Ludwigsburg (Bratislava, Nitra) a inde ;)

Postby vladop » Mon Mar 19, 2012 9:39 pm

Spravíme to takto.... pravidlá zatiaľ necháme tak ako sú, s Picom sme sa bavili že sa otvorí nové vlákno ohľadne tuningu a úprav motora, kde sa budú preberať asi na začiatku správne terminológie a nakoniec asi naideálnešia úprava motorov... ak sa k niečomu dopracujeme tak potom sa budú riešiť pravidlá... ak sa budú riešiť....

PS: počkajte si na nové vlákno od Pica
User avatar
vladop
Administrátor
Administrátor
 
Posts: 3560
Joined: Fri Jan 25, 2008 12:00 am
Location: Banská Bystrica

Postby igas » Mon Mar 19, 2012 9:54 pm

Tak, tak ako píše v "inotajoch" Pico. Treba si uvedomiť, že kubatúra (obsah) valca 27ccm sa neodvíja len od priemeru vývrtu (Pri 27ccm 35mm), ale aj od zdvihu piesta (vzdialenosť medzi hornou a dolnou úvraťou)

Takže pri prípadnom proteste sa bude musieť merať nielen priemer valca, ale aj kľukovka (či nie je typu "LONG ROD Engine") resp. hrúbka tesniacej podložky medzi valcom a vaňou kľukovky...

Lebo to, že má niekto priemer valca 35mm ešte neznamená, že celková kubatúra motora bude "len" 27ccm!!! bleh.gif

Na druhej strane ma to vôbec nevzrušuje, lebo myslím, že životnosť takého motora nebude adekvátna množstvu peňazí do neho vrazených... takže sa to asi ani veľmi neoplatí, ak motor nevydrží ani jednu sezónu...

Takže aj keď som sa pridal k obmedzeniu kubatúry na 27ccm a súhlasím s ním, má u mňa prevahu názor, že pokiaľ nebude platiť pravidlo používania len sériového motora (čo je tiež diskutabilné) tak neviem či má nejaké obmedzenie vôbec zmysel... animatedwink.gif
...ale to len tak na okraj... bye1.gif
Last edited by igas on Tue Mar 20, 2012 8:08 am, edited 1 time in total.
User avatar
igas
Člen teamu HCracing
Člen teamu HCracing
 
Posts: 1593
Joined: Fri May 02, 2008 11:00 pm
Location: Neosolium, BBSK

Postby pico » Mon Mar 19, 2012 10:04 pm

no vidim ze vsetci miesaju hrusky a jablka a k tomu uhorky

takze zajtra nove vlakno

ale sa nam to zjednodusilo vsetci su za max 27cc
teda motory ktore to splnaju
G230RC/G240RC, G260RC/G270RC, CY23RC a CY26RC
a este by sem vliezol CY27RC animatedwink.gif
ktory by nikto nechcel
User avatar
pico
Administrátor
Administrátor
 
Posts: 1892
Joined: Wed May 07, 2008 11:00 pm
Location: Ludwigsburg (Bratislava, Nitra) a inde ;)

Previous


Return to Všeobecné



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


cron